Retourneren

Iets fout met mijn bestelling? Als je bij levering merkt dat er iets fout is met het pakket, laat je ons dat best binnen de 24 uur weten op info@maluma.be

Product voldoet niet aan mijn verwachtingen? Als het schoentje niet past of anders dan verwacht, dan kan je steeds, zonder motivering, binnen de 14 dagen na de dag van ontvangst de bestelling terugsturen, onbeschadigd, volledig en in de originele verpakking. Wij betalen na ontvangst de geretourneerde producten terug binnen 5 dagen (exclusief intiële verzendkost).

OUTLET ARTIKELS KUNNEN NIET WORDEN TERUGBETAALD OF GERETOURNEERD.

Retourprocedure binnen Belgie en Nederland?

In onze winkel kunnen bestellingen altijd gratis geruild of geretourneerd worden binnen 14 dagen na aankoop. Je ontvangt dan meteen ter plaatse een terugbetaling of een waardebon om te ruilen.

Wil je je aankoop via Bpost retourneren? Dit kan binnen 14 dagen na aankoop!

Hoe ga je tewerk?
1. Je vraagt een retour aan via email info@maluma.be of telefonisch (+32)(0)89572484.
2. Je ontvangt van ons een retourlabel van Bpost
3. Je pakt de schoenen in (geen labels rechtstreeks op de doos kleven!) en brengt ze naar een postpunt , bewaar steeds je afgiftebewijs.
4. Voor een andere maat of model, plaats je gewoon een nieuw order
5. Van zodra de schoenen hier arriveren, storten we de centen terug

Bij de terugbetaling wordt een retourkost van € 4.95 afgehouden voor België
Bij de terugbetaling wordt een retourkost van € 6.95 afgehouden voor Nederland

© 2020 Maluma - Bosstraat 76, 3680 Maaseik (België) - BTW BE 0705.429.332
Privacy policy - Cookie policy - Sitemap Quoted: Websites met méér
Om je surfervaring te verbeteren maken we gebruik van cookies. Meer informatie    OK